Tablica

> Witaj w Watasze Zew Natury!
> Strona powstała 4 czerwca 2015 roku.
> W watasze jest 25 wader i 15 basiorów! To razem 40 wilków!
> Nowi członkowie: Nastia.
> Nieobecności: Libris (na czas nieokreślony)
> Kontakt: wataha.zewnatury@interia.pl
> Administracja: Sigma i Elizabeth.

Pogoda

Pogoda
29°, 19° - Słońce aż za często przygrzewa, wysokie temperatury będą w dzień i w nocy. Z suszami kontrastować będą gwałtowne burze z piorunami. W niektórych miejscach możliwe silne wiatry, a nawet tornada.

19 czerwca 2016

Powitajmy Asaki!

"Nie poddawaj się kiedy jest źle tylko walcz aby było dobrze..."

DATA DOŁĄCZENIA: 19 czerwiec 2016r.
IMIĘ: Asaki
PSEUDONIM: As lub Okami
PŁEĆ: Basior.
WIEK: 3 lata.
URODZINY: 20 sierpnia | Lew
PARTNERKA: Szuka tej jedynej, na której umysł przestanie racjonalnie myśleć, a serce zabije szybciej jak szalone chcąc wyskoczyć z piersi.
SZCZENIĘTA: Najpierw partnerka, a potem małe rozkoszne kuleczki.
STANOWISKO: Trener.
POWOŁANIE: Wojownik.
RANGA: I-Tropiciel.
ŻYWIOŁ: Krew.
MOCE: * może zwolnić lub przyspieszyć akcje setca 
* potrafi zatamować krwawienie zwykłym dotykiem 
* jeśli tego chce może podgrzać lub oziębić twój organizm za pomocą dotyku 
* panuje nad własną temperaturą ciała dlatego nigdy nie jest mu zimno czy gorącą. Ta moc szwankuje jednak kiedy As jest chory.
CHARAKTER: Jest on miłym basiorem, który zna swoje miejsce. Dla osób które na to zasługują jest uprzejmy i wyrafinowany. Jednak jeśli jednak ktoś straci uznanie w jego oczach będzie udawał, że on nie istnieje. Zawsze chętnie pomorze i doradzi drugiej osobie. W dodatku można z nim rozmawiać o wszystkim. Jednym z jego minusów, a zarazem plusem jest szczerość. Potrafi powiedzieć każdemu co o nim myślisz. Trudno go zdenerwować i zawsze jest opanowany. Bywa też szalonym, zabawnym basiorem uwielbiającym przygody.
CECHY FIZYCZNE: Jest to wilk bardzo sprawny fizycznie. Potrafi szybko biegać jak i latać. W dodatku jest zwinnym basiorem. W miarę wysoko skacze oraz umie pływać. Jednak nie należy do najsilniejszych.
WYGLĄD: Jest to Brązowy basior z zielonymi i złotymi pasami. Posiada zielony pas ciągnący się po całym ogonie i grzbiecie. Ja jego brzegach ciągną się węższe złote pasy. Uszy ma złote tak samo jak czubek głowy. Na brzegach złotego podobnie jak na ogonie są zielone pasy. Na nosie ma zielony pas tak samo jak na ramionach. Tam dochodzi jednak złoty. Na łapach ma złote pasy okalające ich wierzch. Na skrzydłach z brzegu jest brązowy puch. Potem krótkie zielone pióra, a na końcu długie zielone.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
* Dwa złote rogi na końcu ogona. 
* Zielone świecące oczy
ZAINTERESOWANIA: Największym jego zainteresowaniem jest sport. Po prostu go uwielbia. Zaraz po nim jest śpiewanie i jakoś mało go obchodzi czy fałszuje czy też nie. No a jakoś pięknie to on nie śpiewa.
LUBI: Uwielbia wprost latać i obserwować świat z lotu ptaka. Jednak bieganie lubi tak samo. W wilka lubi szczerość i uprzejmość. W dodatku lubi otaczać się waderami. Najłatwiej znaleźć go gdzieś na drzewie bo lubi na nich prześladować.
NIE LUBI:
Ten basior nie znosi chamstwa wobec słabszych i wader. W dodatku nie znosi być oszukiwanym. Nie lubi też jak ktoś na siłę udaj kogoś kim nie jest.
PRZESZŁOŚĆ: Asaki kiedy miał dwa miesiące został porzucony przez rodziców. Znalazła go wtedy samica gryfa o imieniu Aruka i zaopiekowała się jak swoim. Kiedy miał rok doczekał się brata Toshiro oraz siostry Rui. Mając dwa lata postanowił odejść z gniazda. Wtedy dostał od ojca medalion. Wyruszył razem z bratem, a po roku odnaleźli tą watahę i w niej pozostali.
RODZINA: Przybrana matka - Aruka. Przybrany ojciec - Pain. Brat - Toshiri. Siostra - Rua
PRZYJACIELE: Jeszcze nikogo tu dobrze nie zna. Ale z czasem na pewno go zdobędzie.
WROGOWIE: Jak na razie basior nie posiada wrogów i się z tego cieszy. Chociaż przez jego szczerość wszystko może się zdarzyć.
TALIZMAN:
Jest to srebrna gwiazda uwięczona okręgiem dębowych liści z brązu. Jego właściwości magiczne są jednak dla wszystkich zagadką.
JASKINIA:
Jest to opszerna jaskinia, w której mieszka kila magicznych stworzeń. Jedno z mieszkań zajął sobie As z Toshim. Ma ono kopułę w kształcie pająka i jak do każdego mieszkania prowadzą długie kamienne schody.
TOWARZYSZ:
Ma on na imię Toshiro i jest młodym gryfem. Panuje on nad elektrycznością. Jest dojść agresywny jeśli chodzi o nieznajome mu osoby
UMIEJĘTNOŚCI: Siła 100 | Szybkość 100 | Zwinność 100 | Wytrzymałość 100
MONETY: 100
PRZEDMIOTY: Brak.
WŁAŚCICIEL:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz