Tablica

> Witaj w Watasze Zew Natury!
> Strona powstała 4 czerwca 2015 roku.
> W watasze jest 25 wader i 15 basiorów! To razem 40 wilków!
> Nowi członkowie: Nastia.
> Nieobecności: Libris (na czas nieokreślony)
> Kontakt: wataha.zewnatury@interia.pl
> Administracja: Sigma i Elizabeth.

Pogoda

Pogoda
29°, 19° - Słońce aż za często przygrzewa, wysokie temperatury będą w dzień i w nocy. Z suszami kontrastować będą gwałtowne burze z piorunami. W niektórych miejscach możliwe silne wiatry, a nawet tornada.

3 sierpnia 2016

Powitajmy Daenerys!


"Fight till the end..."

CHORUJE NA: Przeziębienie

DATA DOŁĄCZENIA: 23 kwietnia 2016r.
IMIĘ: Daenerys
PSEUDONIM: Różnie ją zwią, lecz najczęściej zwraca się do niej "Dan" lub "Daen". Nie wyklucza to jednak, że niektórzy mają ją za "Fasolkę", "Rysia" i wielu innych pseudonimów. Można by wymieniać bez końca.
PŁEĆ: Wadera
WIEK: 2 lata
URODZINY: 14 październik | Waga
PARTNER: Dan nie będzie z byle kim. Czeka na tego jedynego.
SZCZENIĘTA: Wprost uwielbia te małe, włochate kuleczki, którym przekazuję się swoją wiedzę. Nie posiada ich i nie zamierza mieć.
CIECZKA: Miesiące parzyste.
CIĄŻA: Nie ma.
PORÓD: Nie było.
STANOWISKO: Przywódca magów.
ŻYWIOŁ: Uczucia
MOCE: Daenerys posiada parę przydatnych umiejętności. Skupiają się one głownie na uczuciach - ciała i duszy.
✦ Kula Uczuć- jest to kula o fioletowo-przejrzystych, zimnych płomieniach. Odpycha ona przeciwnika i ustawia mu w głowie losowe uczucie.
✦ Alorsa- inaczej wtargnięcie do umysłu stworzenia i ingerowanie w jego uczucia. Haczyk leży w tym, że sama nie może sobie zmienić.
✦ Tarcza uczuć- fioletowo-przejrzysta, tarcz z zimnych płomieni, która rozprzestrzenia się w obrębie pięciu metrów od wilczycy, po wszystkich stronach. Jeżeli ktoś jej dotknie, automatycznie mdleje z szoku. Jednak, kiedy ktoś będzie próbował coś tam wrzucić, to tarcza odpycha przedmiot. Jeżeli wadera wyjdzie z pola on znika, a użyć go nie można przez następne 10 minut.
✦ Fala uczuć- fioletowo-przejrzysta fala z zimnych, płomieni, która trafia w przeciwnika, tym samy odpychając go na dobre parę/parędziesiąt metrów. Przechodzą wtedy przez stworzenie, które zostało trafione wszystkie uczucia z możliwych.
Na chwilę obecną to wszystkie moce, które w tej chwili opanowała wadera. Jednak nie poprzestaję na tym i szlifuję to, co ma oraz próbuję nauczyć się nowych, nieodkrytych talentów.
CHARAKTER: Niewątpliwie wadera jest uparta. I to mocno. Lubi się rządzić, ale jest otwarta na propozycję innych. Umie zaleźć komuś za skórę, lecz nie robi tego tak o. Musi mieć powód. Wredna dla wrednych, miła dla tych co zasłużyli. Chętnie pomaga i wspiera innych. Przyjacielska i czasem zabawna. Czy to z żenady, czy z śmiechu, po prostu zabawna. Jest optymistką oraz ekstrawertykiem. Uwielbia poznawać nowe wilki. Niewątpliwie jej wadą jest ciekawość. Ona po prostu musi wszystko wiedzieć i wtrącić się, mimo że nie jest potrzebna. Z czasem staję się to irytujące. Jest bardzo uczuciowa i wrażliwa. Zawsze działa instynktownie. Uważa, że nie powinno się zastanawiać długo, bo to tylko pogorszy sytuację. Jednak, jak każdy wie, to czasem nieuniknione. Nie myśli dwa razy, zanim coś powie. Jest nieźle rozgadana. Odważna? Owszem. Jednak czasem jej odwaga przechodzi w głupotę. Jest energiczna i żywiołowa. Zawsze walczy do ostatniej kropli krwi. W końcu jest oddana swojemu mottu.
CECHY FIZYCZNE: Dean należy do szybkich wader. Ćwiczy biegi z resztą od malucha, więc ma bardzo dobrą kondycję. Nie traci tempa przy krótszych i dłuższych dystansach. Ma kruche kości. Pod tym względem nie jest wytrzymała. Kiedyś nawet spadła z wysokiego klifu na lewą przednią łapę, przez co ma teraz kontuzję przewlekłą. Często w wyniku tego nosi stabilizator. Do silnych wader nie należy, sam ciężar może jej coś zrobić, lecz nadrabia to zwinnością. Umie się zmieścić w większości cieśnin. Niewątpliwie ma wypracowany refleks. Porusza się zgrabnie i bezszelestnie. Ma bardzo dobry wzrok. To jest jej duży atut. Jednak nie wiadomo z jakich przyczyn, czasem widzi coś, co nie istnieję. Przykładowo: Przezroczystą linie. Pojawia się to niespodziewanie i nieregularnie. Na szczęście umie odróżnić to od świata rzeczywistego. Może ma po prostu bujną wyobraźnie? Kto wie. Ma wyczulony słuch. Nawet najcichszy szmer jest w stanie usłyszeć i określić, skąd on przybywa. Ze węchem trochę gorzej, lecz wystarczy jej to co ma.
WYGLĄD: Wadera o jasnym umaszczeniu. Gdzieniegdzie znajdują się nieco ciemniejsze odcienie. Miłe w dotyku, cienkie futro. Zima jej jednak nie przeszkadza przez to. Ma ona specyficzną grupę krwi, dzięki czemu jest jej zawsze cieplej, niż jest. Warto też wspomnieć, że ma długi, puszysty ogon. Jest średniej wysokości. Ma "czekoladowe" oczy, które według niej są ładne oraz tradycyjnie czarny nosek.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: Cechą charakterystyczną owej wilczycy jest znamię na prawej, przedniej łapie. Któregoś razu pomagała królikowi przejść przez kolczasty płot na drugą stronę. Nastała komplikacja i królik lekko spadł, a waderze wbiły się ostre krawędzie w łapę. Na szczęście królik przeszedł na drugą stronę. Na lewej łapie jej się zagoiła rana, lecz na prawej wciąż jest po niej ślad. Nie żałuje tego, ponieważ gdyby tego nie zrobiła, to królik zostałby prawdopodobnie zjedzony przez czyhające na tamtych terenach, bezlitosne wilki. Znamię to jedna kreska, która przypomina krzywą bransoletkę.
PRZESZŁOŚĆ: Daenerys wychowała się w normalnej rodzinie. Miała dosyć udane dzieciństwo. Była ona, jednak jedynaczką. Często samotna... Zamiast rodzeństwa w czasach szkolnych miała wspaniałych przyjaciół, którzy pochodzili z tej samej watahy co ona. Wspierali ją w trudnych chwilach... Miała kochającą matkę. Nie znała swojego ojca i do dziś nie zna. Jej mama miała żywioł umysłu zaś jej tata podobno księżyca. Dan nie wie skąd ma żywioł uczuć, takie rzeczy się odziedzicza. Podczas lat szczenięcych nie sprawiała problemów. W wieku poniżej dwóch lat w jej watasze , jak co roku odbył się test umiejętności wilków wchodzących w dorosłość. Polegał on na tym, że sprawdzało się umiejętności szczeniąt zanim wejdą w dorosłość. Jeżeli ktoś się dobrze spisał zostawał w watasze, jednak kiedy ktoś zawalił to został wyrzucony... Miał on trzy części: 1. Test wiedzy. 2. Wyścig. 3. Pokazanie atutów swoich umiejętności. Był jednak haczyk... Jedna zawalona część była równa z odejściem od rodziny. Pierwszy był test wiedzy. Polegał on na oddawaniu poprawnych odpowiedzi poszczególnym pytaniom. Wynik wyszedł jej pozytywny. Kolejny był wyścig. Nie był on zwykły. Miał różne przeszkody i trudną trasę która prowadziła miedzy innymi na pustynię czy góry. Biegła łeb w łeb z jedną z jej przyjaciółek, Layą. Były już prawie przy mecie, gdy Daen przyspieszyła i udało jej się ukończyć wyścig jako pierwszej. Ostatnia dwójka niestety odpadła... W teście wiedzy zresztą również dwa wilki musiały się pożegnać. Ostatnią próbą było pokazanie atutów swojej wrodzonej mocy. Byłam na scenie, przed którą było mnóstwo wilków obserwujących waderę. Za nią był klif z kryształami znajdującymi się w nim. Przede nią trójka Jury. Już na początku zaczęła się stresować, że coś jej nie wyjdzie... Najpierw pokazała telekinezę na książce, po chwili kulę uczuć na kryształach. Chciała pokazać Falę Uczuć na klifie za nią. Po to, aby zobaczyli, że się zniszczy. Strzeliła. Fala odbiła się od jednego ze kryształów i trafiła prosto w nią. Wyrzuciło ją w stronę widowni. Poczuła wiele uczuć przepływających przez jej myśli. Raz była smutna, raz wesoła, innym razem czułam wstręt. Nic nie słyszała, tylko szumy swoich myśli. Dalej już nic nie pamiętała. Okazało się, że jej matka zabrała ją i poszła do medyka. Powiedziała również ze łzami w oczach, że się nie dostała. Oblała. Poczuła smutek. Daleko od przyjaciół, od mamy, od bliskich... Tydzień po incydencie opuściła watahę. Matka chciała iść ze nią, ale nie mogła. Alfa zabronił jej odejść. Błąkała się tu i tam. W końcu spotkała jednego z członków Watahy Zew Natury i dołączyła do nich.
TALIZMAN: Srebrny klucz, zwisający na "naszyjniku z łańcucha".
JASKINIA: Wadera błąkając się po terenach watahy napotkała pewną przytulną jaskinię leżącą niedaleko wodospadu Bellrose. Mieści się ona w jednym z pagórków. Specjalnie do tego przykręciła tam okrągłe drzwi. (Trochę jak w Hobbicie) Obok jest źródełko, które spływa przez pagórek. Wchodząc do środka widzimy wielki pomieszczenie porośnięte roślinami. Na początku znajduję się mały staw, a dookoła niego kamienie. W wielu miejscach znajdują się kwiaty. Zazwyczaj petunie, bratki, albo róże bez kolców. Idąc dalej będą żółte kanapy oraz fotele. Na końcu znajdują się Trójka drzwi. Jedno po lewej, drugie po prawej. Prosto znajduję się jej sypialnia. Po lewej kuchnia, a po prawej toaleta. W całej jaskini czuć zapach kwiatów. (Jakby się ktoś nie spodziewał)
INNE: ✦Herbata jest w stanie zastąpić jej wodę. Wypija je litrami dziennie.
✦Uwielbia zimę i wszystko co z zimnym związane.
✦Interesuje się astronomią.
✦Jej imię wybrał ojciec wadery.

ZWIĄZKI
RODZINA: Zna jedynie swoją matkę z całej rodziny. Miała na imię Thara. Została zesłana do Światu Przeklętych Dusz przez człowieka. Posiada ona żywioł umysłu. Czasem matka coś wspomniała o ojcu Daen, ale wiele informacji o nim nie posiada.
PRZYJACIELE: Dan uważa, że określenie „przyjaźń” nie da się jednoznacznie wytłumaczyć. Każdy będzie je definiował inaczej. Według niej, przyjaciele, to bliskie jej osoby, którym może ufać. Stara się zachowywać tak, jak ktoś dla niej. Z tego względu nie umie ich wskazać.
ZNAJOMI: Znajomym można nazwać choćby króliczka, albo smoka, z którym się poznała. Po co więc o nich opowiadać? Nie byłoby końca.
WROGOWIE: Czasem jest nieuniknione posiadanie wrogów. Na chwilę obecną nie ma, lecz kto wie, co przyniesie jutro?
KARTA ZDROWIA
ZDROWIE: 46/100 HP
CHORUJE: Przeziębienie. 
ALERGIE/UCZULENIA: Według medyka jest zdrowa, jak ryba, lecz ona ma własne teorie... Często specjalnie kicha, kiedy wie, ze ktoś kłamie. Nazywa to "Uczuleniem na bzdury". Robi to tylko po to, aby wkurzyć osobę, która jej to opowiada.

STATYSTYKI 
POWOŁANIE: Mag.
RANGA: I-Jasnowidz.
POZIOM POSTACI: 1 lvl.
DOŚWIADCZENIE: 20 exp.
WIEDZA: 10
MAGIA: 10
UMIEJĘTNOŚCI: Siła 10 | Szybkość 10 | Zwinność 25 | Wytrzymałość 15

EKWIPUNEK
MONETY: 150
PRZEDMIOTY: Brak.
ROŚLINY: Brak.
KONTAKT
Adres email: nikola293293@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz